Pages

Khamis, 18 Oktober 2012

Internet Download Accelerator

Salam kepada semua..hari nie aku nak post satu software yang sangat berguna untuk korang semua..Internet Download Accelerator.Aku dah test sendiri software nie sangat bermanfaat sebab kelajuan download lebih laju dari Download Accelerator Plus yang dikatakan laju oleh ramai pihak termasuk diulas dalam Majalah Pc,ternyata ada lagi yang lebih laju dari itu..oke terus download dekat bawah malas aku nak cerita panjang,aku bukan jenis suka menulis..kalau korang nak tahu lebih banyak pasal software nie boleh pergi dekat web page dia... nie link >http://westbyte.com ..nak full boleh download dibawah...satu lagi korang jangan tanya plak apasal nama file xxx..ada sebab aku letak xxx.Mengikut pengalaman aku bila letak nama betul2 mcm Download Accelerator Plus nanti developer softwre tue boleh detected file yang aku upload dalam mediafire,so aku tak nak nanti korang cakap link mati..oke dah jangan soal banyak,nak guna gunalah..tak mau tak apa aku tak rugi sekupang pun...aku share nie pun dah cukup bagus...soryy aku cakap terus terang senang.. :-)

Download Disini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan