Pages

Isnin, 19 Disember 2011

Software Penting Untuk Maintenance Komputer

Salam dan selamat sejahtera kepada semua pembaca blog. Disini saya ingin berkongsi dua software bagi saya sangat penting dan diperlukan untuk maintenance komputer iaitu Tuneup Utilities dan Advanced Systemcare. Kedua-dua software ini mempunyai fungsi berbeza dan mempunyai kelebihan masing-masing tetapi sama matlamatnya iaitu untuk maintenance komputer anda supaya komputer berada dalam keadaan baik. Untuk mengetahui lebih lanjut fungsi-fungsi yang ada didalam software tersebut anda boleh pergi ke link Sila Klik Disini untuk Tuneup Utilities dan Advanced systemcare Disini.

Sedikit preview interface Tuneup Utilities

 
Kalau anda berminat anda boleh mendownload disini secara Full Version 



Preview interface untuk Advanced systemcare


 
Berminat boleh Download secara Full Version Klik 
                                                      
Untuk menjadikan version pro anda klik dekat icon Upgrade Now>Enter License>masukkan key ini  F31C7-DC165-BBBD3-1F7FA .Kalau tidak faham dan kurang jelas sila lihat gambar diatas. Anda perlukan sambungan internet untuk pengaktifan oleh itu pastikan anda bersambung dengan internet. Perlu di ingatkan Key untuk version pro hanya boleh guna sebelum tarikh 30 Dis 2011. Jika selepas itu anda tidak boleh menggunakan key tersebut,sila cuba lain-lain key yang telah diberikan oleh saya di dalam notepad. Selain itu, terdapat cara lain jikalau anda terlewat dari tarikh tersebut iaitu dengan cara disconnected internet anda dan masukkan key  DFF7A-8204E-69ADE-0D5AA .Semoga berjaya ;-)..Sila gunakan lain-lain key yang telah diberikan oleh saya dalam notepad tersebut..Sekian dari saya..Semoga tips ini sedikit sebanyak membantu urusan pembaca blog saya :-)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan