Pages

Ahad, 11 Disember 2011

Format Lap Top,Komputer

Khas teknik format lap top/pc windows 7 kepada student dan juga kepada semua.


Bagi anda yang kurang mahir dalam memperbaiki lap top/pc ketika menghadapi masalah seperti windows crash,infected virus,windows hang dan sebagainya bolehlah mendapatkan e-book ini beserta dengan software windows 7 All version 32 bits dan 64 bits,lain-lain software hanya dengan Rm 40.00 sahaja..Edisi lengkap bersama pemasangan Driver untuk memudahkan anda..

Kelebihan membeli ebook ini

1 . Anda tidak perlu lagi bersusah payah menghantar ke kedai untuk memformat lap top/pc anda yang semestinya menjimatkan masa dan kos. Kos biasa yang selalu dikenakan di kedai bergantung kepada harga yang ditetapkn selalunya Rm50 keatas dan memakan masa yang agak lama.

2. Anda boleh membuat pendapatan sampingan dengan membuat service format lap top/pc dari kawan-kawan anda setelah mempelajari teknik ini.

3. Penerangan yang efektif bersama gambar yang menarik memudahkan anda untuk mempelajari setiap teknik yg diajarkan bersama pakej software lengkap dengan harga yang sangat-sangat murah khas untuk student dan pembaca yang ingin mempelajari teknik format komputer.

4. Windows 7 yg diberikan mengandungi semua versi 32 bit,64 bit. Starter, Home Basic, Home Premium, Professional and Ultimate,Enterprise dan yang terpenting boleh Update windows kerana semua versi tersebut mggunakan teknologi (WAT). Apa itu
WAT? sila baca (Windows Activation Technologies) <is auto removed and hence no need of activating. It auto-activates genuine and you can install all updates without any problem.>So boleh update tanpa ragu-ragu dan windows anda sentiasa ditampal dengan new security dari Microsoft windows untuk mengelakkan ancaman terkini (hackers,virus,bug software,zero day attacks) dan sebagainya.

Jangan lepaskan peluang ini kerana harga yang ditawarkan adalah berpatutan malah jauh lebih murah dari service yang ada dipasaran khas hanya untuk student dan golongan yang baru untuk mempelajari teknik format ini.

Fikirkan

 1.     Sampai bila nak hantar ke kedai bila komputer anda menghadapi masalah

 2.    Anda tidak mahu kepuasan diri dengan mempelajari sesuatu yang baru (berjaya format komputer sendiri) dan menghasilkan duit sendiri dengan membuat servis format komputer.

 3.   Mudah,menjimatkan kos membaik pulih dan kos kewangan anda

 4. Mudah menjimatkan masa tanpa perlu bersusah payah hantar ke kedai.




jadi tunggu apa lagi..

Anda masih ragu2,samar,risau dan sebagainya??

Tak apa sila sms atau call saya 017-5408904 ..Link facebook saya https://www.facebook.com/SkyproHackers untuk sebarang pertanyaan dan tempahan
serta untuk meyakinkan anda saya ada menyediakan maklumat individu yang pernah membeli Teknik Format ini >>

Encik Muhammad Emir Fariz
No Tel : 017-6917341

Encik Muhammad Izzuddin Kamaluddin
No Tel : 017-7632736

Dan banyak lagi individu sejak saya mula2 menjual Teknik Format ini pada tahun 2011 yang saya tak dapat nyatakan disini,jika anda ragu2 dan kurang yakin anda boleh sms atau call  tanya dyorg tentang Teknik Format ini..

Dah Yakin?>>>Dapatkan sekarang...


Sila SMS saya 017-5408904 untuk tempahan dan pertanyaan atau anda juga boleh berhubung dengan saya melalui>

Facebook
Name: New Generations Sky
https://www.facebook.com/SkyproHackers

Yahoo Mail
fendi8937@yahoo.com.my

Gmail
akish_hakimi89@gmail.com


Jumlah Pembayaran RM40.00 

Selepas itu sms saya 017-5408904 yang anda telah membuat pembayaran,masa,tarikh yang tertera di resit,nama anda,no tel, alamat dan maklumat-maklumat yang dirasakan perlu untuk saya pos dengan segera.Untuk Microsoft Office anda boleh pilih dan sms saya sama ada nak pakai 2007,2010 dan yang terbaru 2013..Sila nyatakan juga versi 32bit atau 64bit mengikut windows yang anda mahu pakai...Terima Kasih 

Jangan risau anda akan diberikan tracking number poslaju untuk pengesahan penghantaran

Sedikit preview pic format yang ada dalam ebook ini






Tiada ulasan:

Catat Ulasan